کاربردهای پنل ارسال پیامک تبلیغاتی

در بازار امروز موفقیت در فروش بستگی به جلب اعتماد و کسب رضایت مشتری دارد.

مطالعات نشان می دهد هزینه جذب مشتری جدید ۳ تا ۳۰ برابر حفظ مشتریان قبلی است، بنابراین برای بالا بردن فروش بایست طوری رفتار کرد که با تثبیت لبخند رضایت بر چهره مشتری خریدهای بعدی وی نیز تضمین شود. در اغلب سمینارها و کارگاه های آموزشی و مقالات بر مشتری مداری تأکید می شود اما راهکار مشخص و مدونی برای اجرای آن ارائه نمی گردد.

پیام کوتاه تأثیرگذارترین ابزار برای بالا بردن میزان فروش از طریق حفظ مشتریان قبلی است.

در زیر، به برخی کاربردهای پنل پیام کوتاه پونیشا اس م اس در بعضی اصناف و مرتبه های کاری پرداخته ایم.

تعدای از کاربرد های پیامک تبلیغاتی برای آموزشگاه رانندگی

  • شناسایی و بررسی نیازها و امکانات آموزشگاه از طریق ارسال و دریافت پیامک
  • ارسال اس ام اس جهت تشویق افراد برای ثبت نام در آموزشگاه رانندگی
  • ارسال و دریافت sms جهت ارائه مشاوره و راهنمایی برای متقاضیان
  • ایجاد ارتباط دوطرفه بین متقاضیان و آموزشگاه از طریق ارسال و دریافت پیامک
  • اعلام شروع کلاسهای تئوری/عملی از طریق سامانه ارسال پیامک تهیه و جمع آوری آمار ثبت نام/قبولی و یا چند دوره ای بودن متقاضیان از طریق پنل ارسال و دریافت پیام
  • ارسال اس ام اس هشداری و آموزشی برای متقاضیان و رانندگان
  • اطلاع رسانی در مواقع ضروری(جلسات فوق العاده،شرایط غیر مترقبه و تغییر ساعات کلاس)
  • رسیدگی به درخواستهای واصله از طریق سامانه ارسال و دریافت پیامک
  • ارسال اس ام اس جهت هماهنگی بین ساعات آموزشی برای متقاضیان و رانندگان آموزشگاه
  • سازماندهی و گروه بندی متقاضیان از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام
  • معرفی خدمات و امکانات آموزشگاه به عموم از طریق سامانه پیام کوتاه
  • ارسال پیامک تبریک و تسلیت به اعضاء و همکاران و متقاضیان
  • برگزاری نظرسنجی جهت پیش برد اهداف آموزشگاه رانندگی
  • ایجاد سامانه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات
  • و …

تعدای از کاربرد های پیامک برای دانشگاه ها و …

  • دعوت به جلسات
  • اعلام جلسات کاری به همکاران
  • ارسال آخرین اخبار به کارکنان و یا اولیاء
  • ارسال بخشنامه ها و مصوبات به کارکنان
  • ارسال پیام های تبریک و تسلیت به اعضاء،همکاران و اولیاء
  • اطلاع رسانی در مواقع ضروری (جلسات فوق العاده،شرایط غیر مترقبه و…)
  • اعلام نمرات دانش آموزان و دانشجویان
  • ارسال خبرنامه به همکاران و اولیاء
  • اطلاع رسانی به دانش آموزان و دانشجویان جهت انتخاب واحد
  • برگزاری نظرسنجی جهت پیش برد سطح آموزش
  • اطلاع رسانی هنگام آغاز نام نویسی
  • تبلیغات گسترده برای معرفی توانمندی های آموزشگاه و دانشگاه
  • ایجاد سامانه دریافت شکایات،انتقادات و پیشنهادات
  • و …

تعدای از کاربرد های پیامک های تبلیغاتی برای شرکت های بیمه و دفاتر نمایندگی بیمه

  • ارسال پیامک خودکار در خصوص پایان قرارداد بیمه
  • اعلام خودکار سررسید بیمه مشتری با ارسال یک پیامک
  • ارسال پیام تبریک به مناسبتهای خاص به مشتریان
  • اطلاع رسانی خودکار سامانه پیامک به مشتریان در مواقع اتمام دوره بیمه و تمدید بیمه – جناب آقای ……بیمه نامه شما تا ۵ روز دیگر منقضی میگردد…
  • اطلاع رسانی از طریق پیامک به مشتریان و متقاضیان در مورد خدمات جدید بیمه ای
  • ارتباط دو طرفه با مشتری و دریافت پیشنهادات و نظرات مشتری
  • آگاهی مشتریان از وضعیت بیمه خود در هر لحظه از شبانه روز فقط با ارسال یک پیام کوتاه
  • برگزاری نظرسنجی ومسابقات
  • ارسال پیامک تبلیغاتی برای نمایندگی خود
  • ارسال پیامک برای گروه خاص
  • ارسال پیامک برای یک صنف خاص برای مثال معرفی بیمه مسئولیت برای کانون مهندسین
  • و …

تعدای از کاربرد های sms تبلیغاتی برای مدارس

  • ارتباط مستمر بین اولیاء و آموزشگاه
  • اطلاع از آخرین وضعیت درسی
  • اطلاع از غیبت و تاخیر دانش آموز
  • ارسال پیام تبریک روز تولد دانش آموزان و همکاران به صورت خودکار
  • ارسال پیامهای مشاوره ای به اولیاء با توجه به رفتارهای دانش آموز(بیش فعال، نخبه، تنبل، کم هوش و…)
  • اعلام تعطیلی مدارس به دلیل بارش برف، آلودگی هوا و …
  • اطلاع رسانی بابت جلسات همکاران
  • ارتباط دو سویه بین دانش آموزان و آموزشگاه
  • ارسال پیشنهادات و انتقادات
  • برگزاری مسابقه پیامکی(قرعه کشی و تعیین برنده ها در کمتر از یک ثانیه) به صورت خودکار
  • آموزش زبان و مفاهیم لغات
  • ارسال اس ام اس مناسبتی به صورت خودکار(ایام محرم-ماه مبارک رمضان-۲۲بهمن و …)
  • نظرسنجی از عملکرد معلمین و کادر آموزشی
  • زمان توزیع کارنامه دانش آموزان را با ارسال پیامک به والدین اعلام کنید
  • زمان شروع ثبت نام و فعالیت های فوق برنامه
  • با ارسال یک پیام زمان برگزاری آزمون های مهم را به اطلاع والدین برسانید
  • ارسال پیامک والدین را پیش از رسیدن دانش آموز به خانه در جریان موفقیت های دانش آموزان قرار دهید
  • و …

تعدای از کاربرد های پیامک در فروشگاه

کاربرد های سامانه پیام کوتاه برای آژانس های مسافرتی

  • اطلاع رسانی جهت تور های جدید به مشتریان
  • اطلاع رسانی در مورد تغییر ساعات بلیط و تور ها
  • ارسال پیامک خوش آمد گویی بعد از عضویت مشتری در آژانس مسافرتی
  • ارسال اس ام اس تایید بلیط و …
  • ارسال sms بعد از اینکه مشتری به مقصد خود رسیده است
  • ارسال پیام کوتاه به عنوام آرزومندی سفر خوش برای مشتریان
  • اطلاع رسانی و راهنمایی مراجعه کنندگان توسط سیستم خودکار
  • اطلاع رسانی پرواز های خاص و چارتر توسط سیستم خودکار پیامک
  • ایجاد روابط عمومی و ارتباط مشتریان با آژانس مسافرتی از طریق پنل پیامک
  • و …

تمامی نکته ها و موارد فوق جزیی از خدمات سیستم پیامک برای شما دوست عزیز می باشد

تکنیک‌های پیامکی برای جذب توریست

  • هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.
  • چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی‌به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.
  • چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی‌ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.
  • ۱۰ ساعت دیگر در مشهد خواهید بود سفر خوشی داشته باشید.
  • اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.
  • در طول برنامه‌های تور و متناسب با محل‌های مختلف برنامه‌ها را به اطلاع مسافر برسانید.
  • بازدید از چند مکان تاریخی ساعت حرکت: ۹ صبح محل اجتماع: لابی هتل
  • پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی‌از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.
  • مشتری گرامی‌ از همراهی شما سپاسگزاریم.
  • اگر از خدماتی که دریافت نموده اید راضی هستید عدد ۱ و اگر رضایت ندارید عدد ۲ را پاسخ دهید
  • در بازه‌های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید.
  • تور ۲۱ روزه چین با تخفیف ۱۰ درصدی برای مشتریان قبلی
  • با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت‌های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن‌ها حس مشترکی دارید.
  • فرخنده باد بر همگان مقدم بهار نوروز جاودانه ترین جشن روزگار نوروز مبارک

کاربرد های سامانه پیام کوتاه برای فروشگاه،مغازه ها و اصناف کوچک

  • ارسال پیامک های تبلیغاتی به منطقه مورد نظر
  • دریافت نام کالاهایی که شما در فروشگاه خود موجود ندارید-لطفا نام کالایی که موجود نیست رابه شماره ؟؟؟؟۳۰۰۰ارسال کنید
  • اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص تخفیفات ویژه وحراج
  • و …

سیستم پیام کوتاه پزشکان

سیستم پیام کوتاه برای شرکت های تجاری

  • ارسال پیامک اتوماتیک به شما و مشتری برای یادآوری قرار جلسه یا تاریخ های مهم
  • ارسال تشکر از تماس به نام اشخاص بعد از تماس با دفتر
  • ارسال اس ام اس به نام برای تبریک اعیاد و مراسم به مشتریان در کمتر از یک دقیقه
  • کاهش هزینه های تماس با مشتریان
  • تبریک اتوماتیک تولد مشتریان
  • افزایش ارتباط موثر و ارزان با مشتریان
  • ایجاد کلوب پیامی مشتریان و برگزاری قرعه های کشی ها دوره ای
  • و …

سیستم پیام کوتاه برای در آتلیه ها و عکاسی ها

  • ارسال پیامک اتوماتیک به شما و مشتریان برای یادآوری قرار جلسه یا تاریخ های مهم
  • ارسال پیامک به نام برای تبریک اعیاد و مراسم به مشتریان در کمتر از یک دقیقه
  • ارسال تشکر از تماس به نام اشخاص بعد از تماس با آتلیه
  • کاهش هزینه های تماس با مشتریان
  • قرار دادن امکان پیگیری سفارش به مشتریان از طریق ارسال اس ام اس به شماره شما
  • درست کردن کلاب پیامکی مشتریان و برگزاری قرعه کشی های ماهانه
  • افزایش ارتباط موثر و ارزان با مشتریان
  • و …

سیستم پیام کوتاه برای در در رستوران ها

  • تبریک اتوماتیک تولد مشتریان و ارائه تخفیف به آنها و دوستانشان در روز تولدشان
  • درست کردن کلاب پیامکی مشتریان و ارائه تخفیف های ویژه به آنها
  • ارسال تشکر از مراجعه به نام اشخاص بعد از آمدن به رستوران
  • ارسال تخفیف های ویژه در اعیاد و مراسم به مشتریان
  • ارسال پیامک به نام برای تبریک اعیاد و مراسم به مشتریان در کمتر از یک دقیقه
  • افزایش ارتباط موثر و ارزان با مشتریان
  • گرفتن منو غذا توسط مشتری با ارسال یک عدد به شماره اس ام اس شما
  • و …

سیستم پیام کوتاه برای سازمان تبلیغات اسلامی و هیئت های مذهبی

  • شناسایی و بررسی امکانات سازمان از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام
  • ارسال پیامک جهت احیاء و اشاعه معارف دینی،فرهنگ و تاریخ تشیع
  • ارسال اس ام اس جهت پیشبرد اهداف سازمان
  • ارسال sms جهت مقابله با فرهنگ منحط بیگانه و نفی آن با شناسایی نقاط ضعف
  • تلاش برای هدایت افکار عمومی از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام
  • عرضه فرآورده ها و آثار فرهنگی و هنری اسلامی از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام
  • ارسال پیامک جهت همکاری با وزارتخانه ها و دستگاههای فرهنگی، آموزشی به منظور تعمیق و گسترش فرهنگ و معارف اسلامی
  • شناسایی و تشویق کلیه آثار علمی ، فرهنگی و هنری موًثر در توسعه فرهنگ دینی
  • جلب مشارکت های مردمی در اجرای برنامه ها از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام
  • همکاری علمی و تحقیقاتی و کمک به توسعه کمی و کیفی مراسم فرهنگی،مذهبی و مردمی
  • ارسال پیامکهای تبریک و تسلیت به اعضاء و همکاران
  • اطلاع رسانی در مواقع ضروری (جلسات فوق العاده ، شرایط غیر مترقبه و . . .)
  • برگزاری نظرسنجی جهت پیشبرد اهداف سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • ایجاد سامانه دریافت شکایات،انتقادات و پیشنهادات
  • و …

پاسخ دهید